wtorek, 23 sierpnia 2011

Kopertówka

W czasie tegorocznych letnich warsztatów craftowych miałam przyjemność szlifować swój warsztat  pod okiem K.a.s.i. oraz Katariny. Bardzo miło wspominam ten czas, byłam pod wrażeniem kreatywności i umiejętności dziewczyn. Jestem im bardzo wdzięczna za ich chęć dzielenia się swoją wiedzą i zdolnościami.  Z obu warsztatów wyszłam zachwycona, pełna nowych pomysłów i oczywiście zmotywowana  do dalszej nauki :) i ćwiczeń. Na warsztatach z Katariną poznawałam tajniki albumów i już wkrótce pokażę co z tego wyszło. U Kasi zaś zakochałam się w ślubnej kopertówce. Ta, która powstała na warsztatach miała mały feler, więc raczej nie nadaje się do "chwalenia się", ale po ćwiczeniach w domu mam już coś, czym chcę się podzielić. Niestety, w robieniu zdjęć swoim kartkom nie jestem jeszcze zbyt dobra, ale obiecuję nad tym też popracować :) 


1 komentarz:

  1. bardzo ładna, choć ja bym dodała coś jeszcze- może jakiś kwiatek?:))
    dziękuję za udział w moim CANDY! pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń