piątek, 4 listopada 2011

Tort (chyba truskawkowy) na rocznicę ślubu

Lubię ostatnio robić kartki z połączeniem czerwieni i lekkiej kawy. W takiej tonacji powstała kartka na rocznicę ślubu, na którym byłam 15 lat temu. Papier w kropki, trochę poszarpań, distressowe tusze i koronka, i efekt końcowy jak na zdjęciu poniżej :) Kartka już dotarła do szacownych jubilatów i mam nadzieję, że sprawiła radość.



Ostatnio kusi mnie liftowanie. I nawet znalazłam blog http://liftonoszki.blogspot.com/, na którym dziewczyny świetnie się wspierają i tworzą wspólne wyzwania. Tydzień temu ogłosiły  Wielkie liftonoszkowe candy , które i ja polecam (banerek na pasku) i sama staję w kolejce. Gdyby jeszcze gdzieś można było stanąć w kolejce do candy z odrobiną wolnego czasu na hobby ... :)

1 komentarz:

  1. śliczna karteczka :)) Z jakiej kolekcji pochodzi ten papier w kropki brązowy??

    OdpowiedzUsuń